;h

Sauna traditionala WS-153J

Dimensiuni:1500x1500x1900mm

Model: WS-153JX Material : MDF B/ Pin finlandez Panou de comanda: 1 buc Functii: Temperatura reglabila Temporizare Radio FM cu memorie Conector pentru CD Ozonizor Instrumente: Pietre Galeata cu polonic Clepsidra Termometru Lumina: Bec sauna Dispozitiv incalzire: Incalzitor sauna Capacitatea puterii energetice :3000W

Efectele saunei sunt diverse, dintre ele reamintim: eliminarea toxinelor din organism, arderea caloriilor de unde rezulta pierderea in greutate, scaderea colesterolului, disparitia insomniilor, curatirea tenului prin deschiderea porilor, influenteaza pozitiv fertilitatea masculine, regularizeaza bataile inimii, activeaza circulatia periferica, intareste sistemul imunitar.

Inainte de a intra in sauna se recomanda un dus cu apa la temperatura camerei.Peretele saunei este de tip sandwich (lambriu de lemn, vata minerala cu insertie de aluminiu) si reprezinta o bariera in calea eliminarii caldurii din interiorul saunei.Durata sedintelor in prima faza nu trebuie sa depaseasca 15 minute. Pentru o sauna eficienta procedeul se repeta de 3 ori. Incepeti progresiv cu incalzirea saunei pana la temperaturi ce pot fi suportate de dumneavoastra. Din studiile facute, s-a constatat ca temperaturile medii acceptate de majoritatea persoanelor ce fac sauna variaza intre 80 si 90 grade Celsius. In momentul in care aerul din saune devine uscat, se toarna putina apa peste pietrele fierbinti. Astfel, se vor degaja aburi ce vor umezi atmosfera. La iesirea din sauna se recomanda un dus rece, fara a soca organismul.

 Beti lichide multe pentru a preveni deshidratarea organismului.Temperatura aerului in incaperea saunei este cuprinsa intre 80 si 120 grade, iar umiditatea relativa intre 5 si 15%. Pentru o sedinta se practica 1-3 sederi in sauna, cu o durata de 8-12 minute fiecare, in functie de obisnuinta si de toleranta fiecaruia. Faza de racire care urmeaza aplicarii de caldura trebuie sa cuprinda o sedere de 8-12 minute intr-o incapere cu aer proaspat si utilizarea in final a apei reci, urmand apoi o faza de repaus de circa 15 minute.

  • Efectele saunei

Faza de caldura

  • Relaxare musculara si psihica

  • Secretie sudorala

  • Eliminarea reziduurilor

  • Normalizarea presiunii arteriale

  • Acumulare de caldura in corp

Faza de racireSAUNA_EFECTE_INDICAT_69494.jpg

  • Saturatia in oxigen a sangelui

  • Lucrul vaselor sanguine periferice

  • Normalizarea temperaturii corporale

  • Efect psihic de racire, stimulare

  • Saturatia in oxigen a sangelui

  • Lucrul vaselor sanguine periferice

  • Normalizarea temperaturii corporale

  • Efect psihic de racire, stimulare

Sedinta completa de sauna

  • Curatirea pielii si stimularea regenerarii celulare

  • Lucru cardiac si de adaptare circulatorie

  • Fortificarea sistemului imunitar

  • Stimularea sistemului hipofizo-suprarenal

  • Modificarea starii vegetative cu senzatie generala de buna dispozitie

Principalele indicatii ale saunei

  • Forme usoare de hipertensiune

  • Patologii coronare asimptomatice

  • Pacienti postinfarct in faza de reeducare

  • Astm bronsic

  • Bronsita astmatiforma

  • Contracturi musculare

  • Leziuni musculare si ale partilor moi

  • Patologii rahidiene de origine musculara

  • Boli reumatismale

Contraindicatii

Absolute

  • Boli inflamatorii acute interne (in special ficat si rinichi)

  • Infectii generale febrile, virale sau bacteriene

  • Infarct de miocard in stadiul acut

  • Stare de decompensare cardiovasculara

  • Tulburari severe ale circulatiei cerebrale

  • Epilepsie

  • Glaucom

  • Boli sexuale

  • Tumori

  • Boli venoase cronice

Relative

  • Patologii coronariene cu tendinta la dureri de repaus si la tulburari de ritm

  • Stari postinfarct si post-miocardita

  • Sauna este foarte potrivită în cazul în care doreşti să elimini toxinele din corp sau dacă vrei să scapi de durerile musculare. 

     

    Însă, pentru ca statul la temperaturi foarte mari să nu fie dăunător, trebuie să fii foarte atentă la câteva amănunte, în momentul în care decizi că trebuie să faci saună. În primul rând, dacă ai luat o astfel de decizie ar trebui să treci pe la cabinetul medical pentru a fi sigură că nu ai probleme cardiace sau cardiovasculare, probleme dermatologice, nu ai afecţiuni neurologice sau că nu eşti însărcinată. Temperatura optimă pentru sauna uscată este de 80°C-90°C, iar primele trei şedinţe nu trebuie să depăşească zece minute. În timp, perioada petrecută în saună poate creşte până la 15 minute. Şedinţele de saună nu trebuie efectuate foarte des. O periodicitate de două sau trei zile este recomandată pentru eliminarea toxinelor. Dacă temperatura saunei este de 80°C-90°C, timpul optim de utilizare este 10-15 minute. Durata maximă recomandată este de 20 de minute. Timpul petrecut în saună diferă însă de la persoană la persoană.

     

]]>

Tags: No tags

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *